به وبلاگ شخصی معین پژمان خوش آمدید

با نظرات وپیشنهادات خودما راهمراهی فرمایید... M : P

به وبلاگ شخصی معین پژمان خوش آمدید

با نظرات وپیشنهادات خودما راهمراهی فرمایید... M : P

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ق.ظ

۱

بیوگرافی میلاد بندری

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ق.ظ


سورپرایز ویژه برای کاربران وبلاگ شخصی معین پژمان
سلام  دوستان طبق قولی که داده بودبم بیوگرافی میلاد اماده شده
و جا داره تشکر کنم از همه کاربران و دوستانی که تو این کار مارا همراهی کردنند
عذر خواهی میکنم بابت این که کارمون خیلی طول کشید

منتشر کننده : وبلاگ شخصی معین پژمان

www.miladbandari-tak.rozblog.com



سوال ما : متولد چه سالی هستی و چند سالته؟


پاسخ میلاد : 16 / بهمنمــــاه / 1369


سوال ما : بازیگر محبوبت؟


پاسخ میلاد : مهدی سلطانی


سوال ما : باشگاه وبازیکن محبوب خارجی؟
 


پاسخ میلاد : باشگاه بارسلونا- مسی



سوال ما : اخلاقت؟


پاسخ میلاد : از اطرافیانم بپرسین بهتره . . .


سوال ما : صمیمیترین رفیقت؟


پاسخ میلاد : دوست صمیمی زیاد دارم. همشونو دوس دارم



سوال ما : تکراریترین سوالی که ازت میشه؟


پاسخ میلاد : چجوری شد خواننده شدی؟  -چندتا دوس دختر داری؟ ماشینت چیه؟ شعراتو واسه کی میخونی؟  . . .


سوال ما : بزرگترین هدیه که خدا بهت داد؟


پاسخ میلاد : خانوادم تنها دلیل شادیم هستن. کنار خانوادم آرامش عجیبی دارم که نگو و نپرس



سوال ما : نوازنده مورد علاقت؟

پاسخ میلاد : استاد فریبرز لاچینی - پیانو


سوال ما : خواننده  مورد علاقت؟


پاسخ میلاد : استاد مجید خراطها ......


سوال ما : بهترین اهنگساز ایران؟


پاسخ میلاد : مرحوم بابک بیات


سوال ما : چه سازهایی میزنی؟


پاسخ میلاد : ساز تخصصی ندارم ولی بعضی وقتا سر کلاس سولفژ استادم مجبورم میکنه پیانو بزنم.  . . .


سوال ما : یه جمله بگو واسه ادمای مغرور


پاسخ میلاد : مغرور نباش داداش دنیا دوروزه ها


سوال ما : اهنگاتو واسه شخص خاصی میخوونی؟


پاسخ میلاد: بعضیاشون آره ولی اکثرا مخاطب خاصی ندارن


سوال ما : یه جمله واسه کسایی که تازه دارن موزیکو شروع میکنن


پاسخ میلاد : مواظب باش مغرور نشی -هوای مردمو داشته باش -به هرجایی رسیدی یادت نره چی بودی و از کجا اومدی


سوال ما : رنگ موردعلاقه؟


پاسخ میلاد : مشکی - سفید  



سوال ما : به تیپ و قیافت از 0 تا 20 چند میدی؟


پاسخ میلاد : 20 چون خیلی اهمیت میدم   



سوال ما : سریال مورد علاقت؟


پاسخ میلاد : مادرانه


سوال ما : بهترین سایت موزیک ایران؟


پاسخ میلاد : همین سایتی که الان توشی


سوال ما : خنده دار ترین داستان زندگیت؟


پاسخ میلاد : من خیلی کم حرفم اهل داستان تعریف کردن نیستم.اصلا بلد نیستم چطوری بگم


سوال ما : با چه چیزی بیشترین خاطراتتو داری؟


پاسخ میلاد : موزیک


سوال ما : تا حالا سرنوشت کسی رو عوض کردی؟

 

پاسخ میلاد : آره خیلی. من مشاور هم هستم. خیلیا باهام درددل میکنن.


سوال ما : مدرک تحصیلیت چیه؟


پاسخ میلاد : دیپلم برنامه نویسی کامپیوتر



سوال ما : ایا صدای خواننده رو میشه عوض کرد؟


پاسخ میلاد : با تمرین اصولی میشه صدارو تقویت کرد.


سوال ما : فعالیتهای مذهبیت رو هم هنوز ادامه میدی؟


پاسخ میلاد : آره علاقه شدید دارم به مداحی



سوال ما: رسیدیم آخرین سوال... اخرین حرفت؟


پاسخ میلاد : همتونو دوس دارم -هیچ وقت موزیکو نمیذارم کنار -آهنگای جدیدم تو راهن منتظر باشین -خداروشکر میکنم که با حمایت شما به اینجا رسیدم -موفق و پایدار باشین یا علی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
معین پژمان

نظرات  (۱)

منم یکی از دوستای میلاد جان هستم و خیلی دوسش دارم
پاسخ:
شما محبت داری دوست عزیز ماهم داش میلاد و دوست داریم ممنون از نظری که دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی